Poques mosques…..

Cercant un lloc on no fes massa calor varem triar anar a Ses Mosqueres i la varem endevinar. Llevat de sa pujadeta, que sempre ens fa suar una mica, fins i tot a l’hivern, varem tenir una temperatura molt agradable. Sempre a l’ombra de les alzines, excepte qualque raig de sol que aconsegueix passar entre les branques, i amb aquell airet que corria feia una bona fresqueta.

Varem anar al sector “Es forn” voliem provar alguns blocs que no haviem provat, pareix mentida en ses vegades que hem estat per la zona que encara ens quedin problemes per provar, però es que n’hi ha tants……

Provarem “Estobogan” , en Jaume i en Guillem resolen sense massa complicacions,en canvi jo no el vaig fer i em vaig adonar de lo fluix que estic darrerament, m’hauré de posar ses piles i posar-li remei, va ser un dia de no encadenar res per la meva banda però vaig gaudir d’una bona companyia, de la natura que ens enrevoltava, escoltar els ocells i que més puc demanar…..

ses mosqueres juny 13 001

Guillem a “Tobogan”

ses mosqueres juny 13 002

Jaume a l’entrada de “Tobogan”

De seguit anarem al bloc “Pou” on també en teníem sense provar, en Jaume i en Guillem varen fer “Ball de boc”, aquest darrer a flash. A l’altre costat en Guillem fa “Mesquencalentir”,  “Dombro” i “Fillsipaciencia” aquest darrer també al va fer en Jaume, en les dues versions. Dic dues versions perque són ben diferents, una és tirant recte que surt més fàcil i l’altre és fent un dinamic llarg, un poc a l’esquerra, a un romo per la mà esquerra i que surt com a 6C.

ses mosqueres juny 13 015

Jo provant “Dombro” però tot me llenegava…..ja hi tornarem!!

Quan provavem aquests problemes va arribar en Miquel “Beia” i sense perdre el temps va repetir tots els problemes, alguns fins i tot dues vegades……

Canviarem de bloc per anar al “Democràcia Real Ja” on en Guillem va estar provant “Indecents” encara que aquesta vegada no va sonar la flauta i en Jaume va provar un que era projecte, però ja no ho és, que es diu “De res” però tampoc va sortir. En Miquel també el va estar provant i al final li va sortir….Aquest bloc es troba a la dreta de “Petit terrorista”, just a davora aquest n’hi ha un que es diu “De poc” que al croquis surt com a projecte amb el número 119 i a la seva dreta hi ha el problema en qüestió. Aquesta línia comença amb una lateral d’esquerra un poc alta i una altre lateral de dreta bastant abaix i un poc enfora, la col·locació dels peus és complicada, d’aquí es fa un dinàmic a una regleta xereca i mala de collir amb la mà dreta, el crux del problema, seguidament una altre lateral d’esquerra i al filo del bloc…quasi res!!!

ses mosqueres juny 13 023

Miquel a “De res”

ses mosqueres juny 13 027

Miquel collint la regleta punyetera de “De res”

ses mosqueres juny 13 028

Jaume collint la regleta de “De res”

ses mosqueres juny 13 033

Miquel a “Petit terrorista”

ses mosqueres juny 13 034

Guillem a “Petit terrorista”

Jo vaig partir que tenia altres feines i no se si varen resoldre qualque problema més quan jo no hi era….

Salut i blocs!!!

Tomeu Genovart

Deixa un comentari

